Kilveren met motercross.

Geplaatst op


Deze jd 3350 kwam nog even een kar bij mij op het werk ophalen.
Deze jd 3350 kwam nog even een kar bij mij op het werk ophalen.

Ook kwam ik deze landini tegen die zijn wiel had verloren.
Ook kwam ik deze landini tegen die zijn wiel had verloren.

Aone met de JD.
Aone met de JD.

eem wat ouwehoeren :P
eem wat ouwehoeren😛
:P
😛
uitzicht van de JD.
uitzicht van de JD.
eem roken :P
eem roken😛
Hele ploegje :D.
Hele ploegje😀.
Met een blauwe fendt 820.
Met een blauwe fendt 820.

JD 6610.
JD 6610.
Paar rondjes meerijden met Aone op de jd.
Paar rondjes meerijden met Aone op de jd.

5 gedachten over “Kilveren met motercross.

    mathijs zei:
    19 augustus, 2009 om 08:21

    liekt niet eens zo heul roar dat blauwe vien ik haha

    Willem zei:
    19 augustus, 2009 om 08:43

    Dat groene vien ik al lelijk bij een fendt dus dit kin der nog wel een beetje met deur hahah

    Willem zei:
    19 augustus, 2009 om 08:44

    Woarom hest de motors der zelf niet op das ook mooi😛

    Deutz-Fendt zei:
    19 augustus, 2009 om 09:37

    Mooi roken die Inter😀
    Die Fendt 820 is mooi man!😀 Stond deze in 2007 ook niet bij DeVor in Achterveld bij die opendagen?

    herman zei:
    21 augustus, 2009 om 17:16

    acht eg n ie die blauwe fendt liekt op een new holland en is ook ROMMEL!!!!!!:P

Geef een reactie

