Huismans ant Hekkelen

Geplaatst op


Jelle op de Caesar

ik bij rijden met de MC Cormick MTX 165 met  kipper

op naar het volgende slootje

al weer klaar

15 gedachten over “Huismans ant Hekkelen

    herman zei:
    4 november, 2009 om 15:14

    mooie trekker

    sander zei:
    4 november, 2009 om 18:44

    super mooie trekker.

    kobus zei:
    4 november, 2009 om 21:06

    mooie fotos
    en lusanne bevalt deze trekker je wat of heb je liever een john deere

    kobus zei:
    4 november, 2009 om 21:12

    het liets famke op san grutte trekker mei een kieper

    lusanne02 Gereageerd:
    4 november, 2009 om 21:13

    haha deze bevalt me wel hoor😛 maar het spijt me zeer maar hou van John Deere😉

    lusanne02 Gereageerd:
    4 november, 2009 om 21:14

    haha @ kobus voel ik me teminste nog een keer groot tussen die grote mannen😛

    interrobin zei:
    4 november, 2009 om 23:35

    beste trekkerr😀😛

    lusanne02 Gereageerd:
    5 november, 2009 om 23:11

    ja mocht er nu nog rijden
    denk dat ik de volgende keer mijn auto rijbewijs+kar moet hebben :S
    k*t regels:@

    danny zei:
    6 november, 2009 om 19:01

    de pk’s maken niet uit hoorde ik zolang er dan maar een bordje van 25km/h op zit!
    ik hoop dat het ook zo is…

    lusanne02 Gereageerd:
    6 november, 2009 om 20:06

    nouw dat hoop ik dan maar
    want een boel trekkers lopen harder

    mathijs zei:
    6 november, 2009 om 23:17

    dr is jah zowat geen trekker meer die ma 25 rijd jah die oudjes

    danny zei:
    7 november, 2009 om 18:06

    boonstra die kerol die trekkerrijbewijs geeft bij ons op school @ mathijs, die zij dat daar niet zo op werd gecontroleerd door de politie want daar hebben ze geen tijd voor.

    lusanne02 Gereageerd:
    9 november, 2009 om 21:46

    @ danny
    roep dat maar niet te hard
    ik hoorde pas van iemand dat er een werd aan gehouden
    en die liet zijn auto rijbewijs zien maar moest zijn trekker papier laten zien
    dus ik weet het zo net nog niet

    Wallem zei:
    9 november, 2009 om 21:48

    Jooooooo eem verder ient gastenboek ??😛 doar is der veur

    danny zei:
    10 november, 2009 om 15:22

    haha jah dat is zoo😛

Geef een reactie

