Case en New Holland bermen frezen

Geplaatst op


Dinsdag zag in aannemingsbedrijf BeZee B.V. uit Zeewolde die aan het bermenfrezen waren.

Een New Holland T8020 voor de kieper

En een Case CVX 195 voor de frees

9 gedachten over “Case en New Holland bermen frezen

    mathijs zei:
    3 april, 2010 om 19:25

    Gaat mooi zoo

    Maar waarom doen ze dit ??

    Willem zei:
    3 april, 2010 om 19:35

    Voor het regenwater zeker dat doen ze hier ook met de kraan jah

    Danny zei:
    4 april, 2010 om 09:48

    Dit gaat veel mooier dan met een kraan!😛

    herman zei:
    4 april, 2010 om 14:31

    ja lijkt me ook makkelijker met zoon frees dan met de kraan en beschadigd volgens mij ook het wegdek minder

    wilco zei:
    4 april, 2010 om 16:40

    wat hangt er dan voor aan die nh ?

    Danny zei:
    5 april, 2010 om 09:24

    Ik denk dat er normaal een klepelarm aan zit!😉

    wilco zei:
    5 april, 2010 om 16:26

    ag tuurlijk had ik ook kunnen zien😛 maar ik ken het aleen maar dat er meer een frame voor aan zit en niet een plaat vandaar😉

    Joost Gereageerd:
    6 april, 2010 om 17:39

    Normaal zitten er inderdaad 2 maaiarmen aan deze trekker!😉

    Albert uit Hengelo Overijssel zei:
    13 april, 2010 om 02:00

    Dat regenwater kan toch wel door het gras heen? Daar hoeven ze de berm niet voor te freezen neem ik aan. Want tja de bijbelse spreuk met de kerst vrees niet is helemaal wat anders !!!🙂

Geef een reactie

