Wullink uit Hengelo (gld) aan het aardappels poten

Geplaatst op


Afgelopen vrijdag spotte ik Wullink die aardappels aan het poten was met hun prachtige pootcombinatie.

Voor de kieper een Massey Ferguson 6190

Voor de poter een Massey Ferguson 7480

11 gedachten over “Wullink uit Hengelo (gld) aan het aardappels poten

    Albert uit Hengelo Overijssel zei:
    13 april, 2010 om 00:56

    Mooi man zo’n trekker en pootmachine. Echt wel. Doet me denken aan: Boer zoekt vrouw met prima tractor, gelieve foto van tractor mee te sturen bij uw brief. Maar HOE houden jullie tijdens het pootten zo’n combinatie nou kaarsrecht op het land ?

    wilco zei:
    13 april, 2010 om 07:30

    Donderse mooie combi😀 als je het mij vraagt. alleen jammer dat zaterdag morgen de frontaftakas koppeling kapot ging. maar gelukkig konden we dat weer snel voor mekaar maken zo dat ze gewoon door konden poten.
    het blijft een mooie combi😀
    http://www.pelgrom.nl (H)

    Joost Flierman Gereageerd:
    13 april, 2010 om 10:45

    Albert uit Hengelo Overijssel :

    Mooi man zo’n trekker en pootmachine. Echt wel. Doet me denken aan: Boer zoekt vrouw met prima tractor, gelieve foto van tractor mee te sturen bij uw brief. Maar HOE houden jullie tijdens het pootten zo’n combinatie nou kaarsrecht op het land ?

    Mooi he! Dat recht rijden gebeurt óf met GPS óf je moet de eerste baan gewoon heel recht rijden. Dan kun je die baan het hele stuk blijven volgen en dan komt het wel goed. Maar vergeet niet: in een kromme baan groeit meer😉

    wilco zei:
    13 april, 2010 om 16:47

    joost volgens mij zit hier geen gps op😉 gewoon op de kwaliteiten van de chaufeur😉

    Danny zei:
    13 april, 2010 om 16:53

    Sommige mensen zijn d’r voor gemaakt he!😛

    Joost Flierman Gereageerd:
    13 april, 2010 om 19:55

    wilco :

    joost volgens mij zit hier geen gps op ;) gewoon op de kwaliteiten van de chaufeur ;)

    Nee ik zeg ook niet dat hier GPS op zit maar het zou wel kunnen. Volgens mij hangen de rechte banen bij deze combinatie inderdaad gewoon van de chauffeur af!

    patrick zei:
    13 april, 2010 om 20:51

    hier is het echt stuurmanskunst want wij hebben alleen gps op de trekker die voor de kunstmeststrooier staat

    Joost Flierman Gereageerd:
    14 april, 2010 om 08:48

    Maar volgens mij doet deze chauffeur het al een heel aantal jaartjes dus die beheerst het wel!😉 Ben jij nog in Velswijk of omgeving aan het werk deze week patrick?

    ramon zei:
    23 april, 2010 om 00:48

    Ik weet wel zeker dat de chauffeur het al jaren doet hij werkt namelijk al jaren bij wullink en daarvoor bij scheurink mooie foto’s trouwens en een erg mooie site

    Joost Flierman Gereageerd:
    23 april, 2010 om 10:28

    Bedankt! Kom je ook uit de buurt van Hengelo, Zelhem, Velswijk? Dan zullen er wel vaker bekende foto’s voor je verschijnen denk ik!

    ramon zei:
    23 april, 2010 om 20:54

    Geen dank graag gedaan. Ja ik kom uit hengelo en heb al meer bekende foto’s gezien. Maar dat ik veel van wullink weet komt omdat mijn pa daar tot vorig jaar heeft gewerkt!

Geef een reactie

