John Deere in de Flevopolder

Geplaatst op


Met dit mooie weer zijn de meeste akkerbouwers druk aan het zaaien, poten of land fijnmaken. Zo ook in de Flevopolder waar ik gisteren enkele JD’s en een Fendt zag.

Fendt 309 C voor de poter

John Deere 7820 voor de kieper

12 gedachten over “John Deere in de Flevopolder

    mathijs zei:
    15 april, 2010 om 11:05

    donders mooie fotos joost !!😀

    Ryanne zei:
    15 april, 2010 om 11:31

    godver wat een spul

    Willem Mosselaar zei:
    15 april, 2010 om 12:13

    Dat gaat der weer roeg om weg zie ik wel😀

    Robin zei:
    15 april, 2010 om 14:31

    wtf hoe kan het dat ik ryanne heet😛

    wilco zei:
    15 april, 2010 om 15:55

    master foto’s joost😀 ziet er goed uit als je het mij vraagt

    Joost Flierman Gereageerd:
    15 april, 2010 om 16:28

    Bedankt!😀 Was inderdaad erg mooi om te zien! Vandaag alweer een paar dikke Jonnies gezien maar gelaas geen tijd om foto’s te maken. Volgende week maar weer eens rondkijken in Dronten en omgeving.

    Jeroen zei:
    16 april, 2010 om 10:24

    Heeij Joost, nog mooie foto’s geknipt van de nieuwe zelfrijdende spuit van Jos Sloot?

    Joost Flierman Gereageerd:
    16 april, 2010 om 18:30

    Nee helaas, Heb hem 2 weken geleden wel bij de dealer gezien maar jammer genoeg in nog niet gespot op het land. Als ik hem tegenkom zal ik proberen wat foto’s te maken!

    wesley zei:
    16 april, 2010 om 20:57

    heey die joost.

    Nou weer prachtige foto’s hoor (Y) wist niet dat je er zoveel gemaakt had.

    Ik staat er ook weer prachtig op met mijn 7820 en 6m combi😀

    Joost Flierman Gereageerd:
    16 april, 2010 om 21:48

    Bedankt Wesley, misschien dat ik aankomende week ook nog wel even kom kijken als je nog ergens bezig bent!

    erwin zei:
    17 april, 2010 om 15:22

    mooi je fotos van de jd

    jisse zei:
    17 april, 2010 om 21:13

    egt dik spul dear!:P

Geef een reactie

