Ronde balen persen.

Geplaatst op


Ronde balen persen met de john deere 5100 R met vicon RF 2235 pers van fam. Stolwijk.

7 gedachten over “Ronde balen persen.

    Albert Bolink ( beheerder ) zei:
    29 mei, 2010 om 15:32

    Mooi werk om zoiets uit te vinden en om er mee te werken. Maar hoe zwaar is nu eigenlijk zo’n baal hooi. En hoe is het gesteld met de conditie’s in verband met hooibroei. Ik ben van 17-02-1949 woon in hengelo twente en heb echt veel hooimijten in de fik zien staan! Mvg: Albert Bolink

    jelmer zei:
    29 mei, 2010 om 17:11

    mijn vader maakt ze zelf met een welgerduble action pers en met 6 laag foli en egt goede hooi of kuil weinig tot geen broei en schimmel

    deerepower groningen zei:
    29 mei, 2010 om 20:16

    tjonge wilfred zelf in actie ja

    jd7930 zei:
    29 mei, 2010 om 21:20

    @ albert. het varieert van het aantal % droge stof in het product. dit is ook geen hooi. daarom komt er ook folie om heen. ik denk dat hier tussen de 35 en de 40 % droge stof in zit. zou hier niks om heen komen broeit het als de pest. ik denk dat deze baalen ongeveer om de 500kg zitten

    Albert Bolink ( beheerder ) zei:
    29 mei, 2010 om 21:50

    Mag ik je bedanken voor je uitgebreide antwoord !!!

    siegerbron Gereageerd:
    29 mei, 2010 om 21:55

    deerepower groningen wie ben jij dan?

    Danny zei:
    30 mei, 2010 om 16:39

    De dochter van die boer zit bij mij in de klas hahha😛

Geef een reactie

