Loonbedrijf Masselink de Covik grashakselen

Geplaatst op


Afgelopen woensdag kwam loonbedrijf Masselink de Covik uit Steenderen de tweede snede inkuilen op m’n stageadres. Uiteraard heb ik nog wat kiekjes gemaakt van dit gebeuren.

Claas Jaguar 880 en tweemaal een Claas Ares 657 ATZ met Kaweco Radium 45 wagen.

9 gedachten over “Loonbedrijf Masselink de Covik grashakselen

    siegerbron zei:
    20 juni, 2010 om 19:42

    Mooi foto’s weer joost! ook mooi spul daar!:-)

    Koen Spee zei:
    20 juni, 2010 om 20:30

    Mooie foto’s!:D

    Het kan aan mijn computer liggen, maar jou foto’s worden altijd naar boven uitgerekt. Kan het misschien zijn dat je je foto’s verkeert verkleint?

    mathijs zei:
    20 juni, 2010 om 20:34

    maakt niks uit tog ?😉

    T is droog genoeg dat gras

    Geert zei:
    21 juni, 2010 om 19:45

    mooie foto’s! alleen het verkeerde merk!

    mathijs zei:
    21 juni, 2010 om 20:44

    Ieder zn merk he😉

    wilco zei:
    21 juni, 2010 om 20:56

    strakke combi zo, met den claas en kaweco.

    Joost Flierman Gereageerd:
    21 juni, 2010 om 22:01

    Bedankt Jongens!

    @Koen Spee: oei dat zou kunnen, ik heb er zelf geen last van. Zijn er meer mensen die hier last van hebben! Volgens mij verklein ik de foto op dezelfde manier als de andere fotografen.

    Frederik zei:
    22 juni, 2010 om 09:05

    Klopt Koen. Ik heb er ook last van in mijn browser Google Chrome. Even in IE, dan heb ik nergens meer last van

    Koen Spee zei:
    22 juni, 2010 om 18:57

    Oke dan ligt het daar aan, ik zit namelijk op internet via Mozilla Firefox. Moet er toch maar snel een nieuwe computer komen zodat ik weer op internet explorer kan😀

Geef een reactie

