Loonbedrijf M.Konijn Kilveren

Geplaatst op


Looonbedrijf M.Konijn met de Massey-Ferguson 7499 BLACK EDITION

9 gedachten over “Loonbedrijf M.Konijn Kilveren

    siegerbron zei:
    30 juli, 2010 om 09:24

    BLiksem mooie foto’s jong mathijssen! Bruute trekker😀

    Deutz-Fendt zei:
    30 juli, 2010 om 09:47

    Dikke pijp op die uitlaat😀

    Ik heb nog ’n paar foto’s dat ie bij de Dealer stond, het jammere van deze trekker vind ik het grijze chassis. Waar was dit, Julianadorp zelf?😀

    mathijs Gereageerd:
    30 juli, 2010 om 09:53

    ik vind dat juist mooier dat grijze chassis anders word alles ook zo zwart

    neej was in burgervlotbrug ofzo🙂

    Deutz-Fendt zei:
    30 juli, 2010 om 09:56

    Owja daar zo ja😛

    Hmm wat je zegt over het chassis is opzich wel zo ja, want de cabine is ook voor grotendeels zwart. Maare bevalt het wat daar in de bollen?😛 Is heel wat anders dan die grote brede sloffen he😀

    mathijs Gereageerd:
    30 juli, 2010 om 09:58

    daarzo tegen over waar die kameraad van jou ant rooien was met die M-F’s

    ik had het naa een week wel gezien al die bollen t is almaal t zelfde en t schiet ook nog voor geen meter op hahah

    ben liever thuis hahah😀

    Deutz-Fendt zei:
    30 juli, 2010 om 10:00

    Haha ahja, maar die MF’s ik had me daar op verkeken ik dacht dat ze waren maar toen ik later keek was dat niet zo😛. Nee dan bollenrooien gaat maar iets met 3 km/h maar dan heb je wel mooi de gelegenheid veel foto’s te maken😀.

    mathijs Gereageerd:
    30 juli, 2010 om 10:09

    okee jha das waar

    erwin zei:
    30 juli, 2010 om 21:33

    mooi trekker tie

    Joost Flierman zei:
    30 juli, 2010 om 21:45

    Wat een prachtige trekker!

Geef een reactie

