New Holland tussen de uien.

Geplaatst op Geupdate op


Gistermiddag was ik een eindje aan het fietsen en toen zag ik in de verte deze New Holland tussen de uien. Ik ging verder om polshoogte te nemen.
Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Inklappen:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Uitklappen:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

5 gedachten over “New Holland tussen de uien.

    Albert Bolink zei:
    4 augustus, 2010 om 10:29

    Hebben de tractoren een soort GPS besturing of word het stuur vastgezet? Ik ben altijd verbaasd als ik zie hoe kaarsrecht men rijd over de akkers of landbouwgronden.

    mathijs zei:
    4 augustus, 2010 om 10:44

    jah deze heeft gps op het dak zitten.

    maar dat hebben niet alle trekkers dat moet je dr op maken.

    Deutz-Fendt Gereageerd:
    4 augustus, 2010 om 10:44

    Albert Bolink :

    Hebben de tractoren een soort GPS besturing of word het stuur vastgezet? Ik ben altijd verbaasd als ik zie hoe kaarsrecht men rijd over de akkers of landbouwgronden.

    Dat wordt waarschijnlijk met behulp van GPS gedaan. Ik denk dat het bedrijf de Loonwerker of de boer zelf een zelfsturend GPS heeft aangebracht. Dit vergt wel presicie werk.

    Willem zei:
    4 augustus, 2010 om 17:28

    Lang niet iedereen heeft GPS.

    zijn nog veel mensen die een vaste hand hebben die zo recht kunnen rijden.

    Zolang je niet teveel hebt gezopen van te voren lukt dat wel anders niet denk ik haha

    Deutz-Fendt Gereageerd:
    5 augustus, 2010 om 09:38

    Dus we zullen jouw der maar niet op zetten😛

Geef een reactie

