Claas Axion 840, demotrekker bij loonbedrijf H.J. Looman en zn. in Velswijk

Geplaatst op Geupdate op


Zaterdag kreeg ik een smsje van de werknemer van loonbedrijf Looman. Ze hadden een Claas Axion 840 met Kaweco Thorium 45 op proef en hij vroeg of ik zin had om even te komen kijken en of ik nog wat foto’s wilde maken. Uiteraard zag ik dat wel zitten en hierbij de foto’s van het mooie span in actie in het Velswijkse gras.

past allemaal net…

De Claas Ares 696 ATZ met Veenhuis Combi 2000 van Looman zelf hielp ook mee

9 gedachten over “Claas Axion 840, demotrekker bij loonbedrijf H.J. Looman en zn. in Velswijk

    Joost Flierman Gereageerd:
    24 augustus, 2010 om 10:56

    oei, wat zijn de afmetingen van de foto’s beroerd, hoe kan dat? Met het maken van de post zagen ze er wel normaal uit…

    mathijs zei:
    24 augustus, 2010 om 11:00

    Valt mee tog ?
    ik vint prachtige foto’s dik spul die claas🙂

    Cor Schellingerhout zei:
    24 augustus, 2010 om 11:03

    Mooie foto’s, Joost!

    Wallem zei:
    24 augustus, 2010 om 11:10

    Jah de beste afmetingen zijn 600×450 en die van jou zijn wat groter Joost😛

    Maar mooie fotos😀

    Robin zei:
    24 augustus, 2010 om 11:30

    Snel klaar denk ik met 3 wagens😛
    maar mooie foto’s en mooi span😀

    siegerbron zei:
    24 augustus, 2010 om 11:51

    Prachtig Joost mooie foto’s en mooi spul! De afmetingen zijn indd 600 x 450 Joost. Ik weet niet hoe je ze verkleint hebt?

    Joost Flierman Gereageerd:
    24 augustus, 2010 om 13:39

    haha ja ging supersnel met 3 wagens! Alledrie een vrachtje en de wei was leeg!😀

    Ik zal dan inderdaad de afmetingen wel verkeerd hebben staan. Maar ik doe het altijd zo en normaal heb ik daar geen problemen mee…!

    wilco zei:
    24 augustus, 2010 om 16:42

    heftig spul alleen jammer van die wiedepost😛 ene dat je het bier drinken onderbrak voor het schieten van deze foto’s haha😀

    Joost Flierman Gereageerd:
    25 augustus, 2010 om 06:31

    whaha ja sorry maar dit moest even gebeuren!😀 Jij zat trouwens op de Stiga dus had ook geen tijd voor bierdrinken!😛

Geef een reactie

