Fam Stolwijk aan het harken en persen.

Geplaatst op


Op donderdag 23 september was fam Stolwijk aan het harken met een John Deere 1950 met krone hark. Er werd meteen achter aan geperst met de bekende John Deere 5100 R met Vicon pers.

Beide combinaties in beeld.

De John Deere 1950 met Krone hark.

John Deere 5100 R met Vicon ronde balen pers.

8 gedachten over “Fam Stolwijk aan het harken en persen.

    arjan zei:
    23 september, 2010 om 19:19

    ik meen de dat ik er ook op stond nee hoor grapje mooie foto’s hoor sieger

    siegerbron Gereageerd:
    23 september, 2010 om 19:28

    Haha jij wou ook wel eem in de belangstelling staan zeker😀 dankje!

    arjan zei:
    23 september, 2010 om 19:34

    ja tuurlijk ik zat nog zo te hopen dat ie vast kwam en dat ik hem er uit mog trekken

    siegerbron Gereageerd:
    23 september, 2010 om 20:20

    Haha dat had ik ook wel mooi gevonden!!😀

    Cor Schellingerhout zei:
    24 september, 2010 om 17:09

    Hele mooie foto’s! Die 1950 is prachtig!

    Eline Stolwijk zei:
    24 september, 2010 om 21:38

    wat een mooie terekkers!!!
    en me vader op de trekker met de pers en me broer op de trekker met de hark:P:D
    en wat een leuke foto’s Goed gemaakt.

    bennie zei:
    25 september, 2010 om 10:46

    mooie foto’s

    siegerbron Gereageerd:
    25 september, 2010 om 14:53

    Bedankt!

Geef een reactie

