Gastfoto´s Pieter Hendriks

Geplaatst op Geupdate op



Pieter stuurde ons wat foto´s van het gif spuiten op de dijk bij Stroe wieringen. Het spuiten is tegen de distels.


John Deere 6420 (?)

Heb je zelf ook nog foto’s op de computer staan, en zie je ze graag terug op deze website?
Stuur ze dan naar uwfoto@landbouwinbeeld.nl

4 gedachten over “Gastfoto´s Pieter Hendriks

    Cor Schellingerhout zei:
    21 april, 2011 om 13:36

    Of een 6430. Maar die ene MF is dacht ik een 5455😛. Vermaire BV😉

    Mooie foto’s zo.

    Niels zei:
    21 april, 2011 om 18:07

    Het is een john deere 6320

    Ik weet het want ik werk bij Vermaire Breezand😛
    En Cor ik hoorde van je vader dat dit een beetje jou site was dus ik denk ffies kijken

    GR Niels

    Cor Schellingerhout zei:
    22 april, 2011 om 08:05

    @Niels:

    Haha nouwja kijk ik mag er foto’s op zetten en reageren!😛. Maar de onderhoudskosten zoals de domeinnaam (landbouwinbeeld.NL) doe ik niet😉. Mja verder doe ik wel de foto’s😛

    stefan zei:
    26 april, 2011 om 14:48

    goeie zaak,ik moest vorig jaar in de eemshaven(in het noorden,vlakbij delfzijl) met een schep akkerdistels wegsteken,en het is niet prettig als je met je handen in die stiekels grijpt…

Geef een reactie

