Inkuilen met nieuwe Krone MX 310 opraapwagen!

Geplaatst op Geupdate op


Dit jaar werd er bij Mts. Krijnen uit Den Horn een nieuwe Opraapwagen aangeschaft. Op zaterdag 7 mei werden de eerste hectares met deze opraapwagen ingekuilt.

Voor de opraapwagen stond een Fendt 312.

De bult werd aangereden door een Fendt 309. Erachter hing een Veenhuis kuilverdeler.

Mooie ruime doorrij kuil.

Het gelosde gras word meteen weer verdeeld.

17 gedachten over “Inkuilen met nieuwe Krone MX 310 opraapwagen!

    Herman zei:
    12 mei, 2011 om 17:39

    zo kuilen dan heb je het goed voor mekaar als boer zijnde Mooie foto’s sieger

    Cor Schellingerhout zei:
    12 mei, 2011 om 18:49

    Prachtige foto’s! Morgen kuilen ze op mijn stage ook in!

    herman zei:
    12 mei, 2011 om 19:48

    bij mij op stage nog lang niet staat nog bijna niks op

    Joost Flierman zei:
    12 mei, 2011 om 22:04

    @ Herman:

    staat nog bijna niks op? Welke regio van nederland zit je dan? Bij mij in de buurt (Doetinchem en omstreken) heeft bijna iedereen vorige week of deze week de eerste snede ingekuild!

    Willem Mosselaar zei:
    13 mei, 2011 om 16:09

    2e snee al bijna😛 haha

    Danny zei:
    13 mei, 2011 om 16:10

    @herman.. lijkt of er niks in staat maar dat dachten wij ook maar 1maal de maaier in het weiland en heeel dik ondergras, 2 vuisten en een duim lengte.. precies goed dus… en staat er echt niks in ben je niet goed bezig..

    jeroen G zei:
    13 mei, 2011 om 16:58

    super mooi kuilen zo ook een nette trekker op de bult hoor

    Herman zei:
    13 mei, 2011 om 18:52

    joost: wij wonen in gronigen loop maar bij de boer war ik steg loopt stond niet veel op maar er is weel gewoon mest opgekomen en ook kunstmest

    danny: oke maar wij waren door het land heen gelopen en er stond egt bijna niks maar wij gaan binnkort wel maaie want het gras groeit al niet meer

    Cor Schellingerhout zei:
    13 mei, 2011 om 19:38

    Vandaag hebben ze ingekuild, stond heel weinig op zeiden ze, maarja😛. Moest ik gewoon effe vertelle

    Danny zei:
    13 mei, 2011 om 21:40

    Onze eerste snee is dikker dan die van vorig jaar.. wij hadden het wel mooi erop staan. 23km/h over het land heen met hakselaar dus ging wel mooi.😛

    erwin zei:
    15 mei, 2011 om 15:21

    mooi je fotos

    stefan w zei:
    16 mei, 2011 om 09:39

    herman,in welk deel van grunn zit je dan? ik zit in het noordelijke deel en het graszaad bij mijn stage is hier al zo zwaar dat het met de eerste de beste bui plat ligt.
    en de boer waar ik werk heeft ook al flink wat ingekuild.
    dus het ligt meer aan je stage dan aan de regio,ik denk dat je stagebieder een beetje laat is geweest met strontjen en kunstmest strooien…

    Danny zei:
    16 mei, 2011 om 14:28

    Het kan ook wel een hobbyboertje zijn die het spul voor het eerst rond juni/juli uit de schuur haalt. je weet maar nooit!😛

    Herman zei:
    16 mei, 2011 om 14:46

    die boer woont in noordwijk en nee hoor danny het is geen hobbyboertje en hij kuil normaal gesproken begin mij in en de stront en kunstmest was ook niet laat

    Danny zei:
    16 mei, 2011 om 17:13

    eem scheuren denk ik want als er niks meer in staat dan kan het zijn dat er een storende laag in de zode zit..

    Herman zei:
    16 mei, 2011 om 17:53

    oke bedankt zal ik tegen hem zeggen

    erwin zei:
    2 september, 2011 om 18:06

    pratigge fotos sieger

Geef een reactie

