Harken met Fendt 309 C.

Geplaatst op Geupdate op


Op zaterdag 7 mei werd er bij de fam. Renkema in Enumatil geharkt met de bekende 309 C met een Ziegler twin hark erachter.

4 gedachten over “Harken met Fendt 309 C.

    Cor Schellingerhout zei:
    13 mei, 2011 om 19:36

    Blijf het mooie serie trekkers vinden. 5-serie nog wat mooier, maar deze mag zeker ook zijn uren draaien van mij. Maar vanwaar in eens al die foto’s jonge, heb je geen werk ofzo ? :$😛

    Mathijs zei:
    13 mei, 2011 om 21:43

    Cor dr moet tog iemand fotos maken voor de site! waar blijven jouw fotos?

    siegerbron Gereageerd:
    13 mei, 2011 om 21:57

    Soms heb ik even van die momenten dat ik tijd heb en ze overal bezig zijn en dan sla ik toe😀

    Cor Schellingerhout zei:
    14 mei, 2011 om 12:11

    @Mathijs:
    Ik heb een flinke week stage achter de rug, de foto’s komen z.s.m jonge😛.

    @Sieger:
    haha okee dan😛. Ik wou al zeggen😛

Geef een reactie

