Loonbedrijf Mechielsen aan het inkuilen.

Geplaatst op Geupdate op


Op donderdag 12 mei was loonbedrijf Mechielsen uit Oldehove aan het inkuilen bij melkveebedrijf Grijzen in Niekerk. Er werden met 2 combinatie’s gereden, ik zette helaas maar 1 op foto.

Invoer.

John Deere 6830 premium met Schuitemaker Rapide 130.

9 gedachten over “Loonbedrijf Mechielsen aan het inkuilen.

    erwin zei:
    15 mei, 2011 om 15:25

    mooi je fotos sieger

    Cor Schellingerhout zei:
    15 mei, 2011 om 16:59

    Ziet er netjes uit die bandjes van die JD zijn al aardig af😛

    Cor Schellingerhout zei:
    15 mei, 2011 om 17:00

    Of lijkt dat maar zo :p

    siegerbron Gereageerd:
    15 mei, 2011 om 18:21

    Valt mee, Dit is nog prima ja😀

    Appelvrouw zei:
    16 mei, 2011 om 11:38

    Ik zou wat minder foto’s geplaatst hebben.
    De eerste vind ik imponerend genoeg. Bij teveel gaat het effect verloren, is mijn mening.

    Ronald zei:
    16 mei, 2011 om 12:50

    Mooie foto’s!

    @Appelvrouw
    Zet je zo’n reactie bij elke site met landbouwfoto’s? Zo’n site dient nou eenmaal om de foto’s te tonen😉

    siegerbron Gereageerd:
    16 mei, 2011 om 16:34

    Ronald, bedankt!😉

    jeroen G zei:
    16 mei, 2011 om 17:41

    bent helemaal met ronald eens hoor.
    en die banden maken voor gras land niet zo veel uit ze hoeven daar toch te trekken ik kan me voor bult er wel iets bij voorstellen dat het wat moeilijker kan gaan

    wendy zei:
    24 mei, 2011 om 19:50

    mijn pappa op de tekker! Dikke TOPPER!

    mooi foto’s hoor! mijn vader zei dat ik ze op moest zoeken nou ik heb ze gevonden haha!

Geef een reactie

