Fotograven gezocht

Geplaatst op Geupdate op


Je hebt vast en zeker gemerkt dat er de laatste tijd weinig foto’s worden geplaatst.

Omdat we zelf allemaal aan het werk zijn hebben we weinig tijd om foto’s te maken.
Zie jij het zitten om ons te helpen met foto’s maken?
Of heb je zelf nog foto’s op je computer staan?

Stuur je foto’s dan naar uwfoto@landbouwinbeeld.nl of als je ons team wil komen versterken mail dan naar info@landbouwinbeeld.nl

5 gedachten over “Fotograven gezocht

    Mathijs zei:
    16 augustus, 2011 om 22:18

    Ramon
    Hallo,

    Ik weet dat het misschien een beetje laat is maar toch. Ik zou wel fototgraaf willen worden, maar mijn foto’s komen wel uit het hoge Noorden Spijk.

    Dit zijn een paar van mijn foto’s

    Ik hoor nog wel van julie,
    Groeten uit het Noorden!
    zondag, 09:36

    , Respect 0

    Blokkeren

    Cor Schellingerhout zei:
    29 augustus, 2011 om 18:16

    Haha😛. Ist rustig joh?😛. Toen ik er het vorige jaar was niet…

    Mathijs zei:
    29 augustus, 2011 om 18:51

    watn kwakkert😛

    Cor Schellingerhout zei:
    30 augustus, 2011 om 10:38

    Haha😛

    marco zei:
    13 september, 2011 om 19:55

    foto’s hoef je hier niet heen te sturen ze worden toch niet geplaatst. Beetje jammer

Geef een reactie

