Kalk strooien.

Geplaatst op Geupdate op


Vandaag dinsdag 14 februari zette ik De Hoop agriculture uit Drogeham op foto. Er werd kalk gestrooid bij fam. Verleun in Zuidhorn. 

Voor de kalkstrooier stond een New Holland t7040.

———————————————————————————————————————–

Stuur nu uw foto’s naar uwfoto@landbouwinbeeld.nl en u ziet ze snel terug op de website
———————————————————————————————————————– 

8 gedachten over “Kalk strooien.

    Willem Mosselaar zei:
    14 februari, 2012 om 20:47

    Mooie foto’s Sieger

    Die kalkstrooier is van loonbedrijf Brak aldeboarn

    tjnoordhorn zei:
    14 februari, 2012 om 21:13

    die heb ik zien rijden maar nu al kentekens???

    Mathijs zei:
    14 februari, 2012 om 21:28

    Trekker zal wel over de grens gaan denk ik
    maar k snap niet wrm dr een loonwerker van zover weg voor komt gooi het in de breedstrooier klep niet helemaal open en je hebt het zelfde effect.

    Willem Mosselaar zei:
    15 februari, 2012 om 11:07

    Trimble gps zit der op volgends mij werkt dat samen met die strooier

    jouke zei:
    15 februari, 2012 om 18:43

    volgens mij is dat de hoop agriculture uit drogeham, of mensen uit overijssel moeten hun trekkers ook al bij Broekens kopen.

    herman zei:
    15 februari, 2012 om 19:33

    Die trekker heb ik wel zien rijden! Zit een mooi geluidje in!

    rik zei:
    20 februari, 2012 om 22:09

    dat denk ik eerder jouke

    Tinus Klokje zei:
    22 februari, 2012 om 18:58

    Trekker is van Jan de Hoop in drogeham , reden van kenteken is ! Dat die trekker zomers altijd rond en om maagdenburg (voormalig oost duitsland) aan het persen is voor een nederlandse fouragehandelaar daar in de buurt !

Geef een reactie

